پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250810
برگزاري مسابقات قهرماني ووشو در بخش ساندا در رده سني جوانان
تاریخ انتشار : 1400/04/07 07:48:42
نمایش : 1364
مسابقات قهرماني ووشو در بخش ساندا در رده سني جوانان به ميزباني شهرستان شهرکرد با حضور شرکت‌کنندگاني از شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان و فارسان در چهار وزن منفي ۴۸، منفي ۵۲، منفي ۵۶، منفي ۶۰ برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ مسابقات قهرماني ووشو در بخش ساندا در رده سني جوانان به ميزباني شهرستان شهرکرد برگزار شد.

اين مسابقات با حضور شرکت‌کنندگاني از شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان و فارسان در چهار وزن منفي ۴۸، منفي ۵۲، منفي ۵۶، منفي ۶۰ برگزار شد.
 
در پايان مسابقات قهرماني ووشو آقايان نفرات برتر بدين شرح اعلام شدند:

در وزن منفي ۴۸ کيلوگرم: عليرضا شريفي به‌عنوان نفر اول و محمدجواد محمدي نيز به‌عنوان نفر دوم اين وزن معرفي شدند.

همچنين در وزن منفي ۵۲ کيلوگرم: رضا جمالي مقام اول، محمد سودجاني زاده مقام دوم و غلامرضا نادري مقام سوم اين سري از مسابقات ووشو را به خود اختصاص دادند.

در وزن منفي ۵۶ کيلوگرم: اميرمحمد کاظمي توانست به مقام اول دست پيدا کند و ايوب اميري و حسين احساني به ترتيب دوم و سوم شدند.

درنهايت در وزن منفي ۶۰ کيلوگرم: نيز محمد عرب اول، متين اميري دوم و محمدرضا ويسي سوم شدند.

لازم به ذکر است با توجه به شيوع بيماري کرونا مسابقات قهرماني ووشو جوانان در بخش ساندا بدون حضور تماشاچي و با رعايت کليه پروتکل‌هاي بهداشتي توسط عوامل اجرايي برگزار شد.

در پايان از نفرات برتر با اهدا حکم و مدال قهرماني تجليل به عمل آمد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html